גן אירועים בשרון

החיפוש אחר גן אירועים בשרון עלול להוביל לתוצאות מתסכלות. הסיבה לכך היא, שבכל איזור דרום השרון אין גני אירועים ולכן, מי שמעוניין לערוך את החתונה שלו באוויר הפתוח, נאלץ להתפשר על המיקום. הפתרון הנוסף הוא למצוא מקום באיזור הרצוי, המציע גם אפשרות לשהות בחוץ ובדיוק את זה אנו מציעים לכם ב-me! Me הוא לופט לחתונות, הממוקם באיזור הבילוי שבצפון רעננה. הלופט מוקף בחלונות, המשקיפים על חלקה הכפרי של רעננה והיישובים הסמוכים, עם השטחים החקלאיים והבתים הפרטיים הקטנים והציוריים. זאת, בנוסף למרפסת המרווחת של הלופט, המוקפת בצמחייה טבעית ובניחוח הדרים.

גן אירועים באיזור השרון

למי שמחפש גן אירועים בשרון me מהווה פתרון נפלא, מפני שהוא מאפשר עריכת טקס החופה בתוך הלופט או במרפסת וכמו כן, ניתן לבחור בין שהייה בפנים או בחוץ במהלך האירוע. יתרון נוסף של אפשרות זו הוא האפשרות לערוך חתונות גם בחורף וללא תלות במזג האוויר. מלבד הלופט המעוצב והמרפסת המרווחת, אנו מציעים לכם גם תפריט עשיר ומגוון, שמנותיו מורכבות מחומרי גלם טבעיים ובאיכות בלתי מתפשרת ואף ממערכת מולטימדיה חדשנית ומשוכללת, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר בעולם ומקרנים לצפייה נוחה מכל רחבי הלופט במצגות האישיות שלכם. אם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בשרון כשר, הגיע הזמן שתכירו את ME.

האווירה הטבעית והאינטימית, התפריט המשובח וקדמת הטכנולוגיה שאנו מציעים לכם מגיעים לצד שירות אישי מהצוות המקצועי שלנו. הצוות שלנו ישמח ללוות אתכם לאורך כל תהליך תכנון האירוע וכמו כן, גם ימונה לכם מנהל אירוע, שיהיה שם כדי לדאוג להתנהלות התקינה של האירוע לכל אורכו. אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו סיור בלופט, להתרשם ממנו ומהמרפסת ומהעיצוב המושקע של כל המתחם, היוצר אווירה צעירה, נעימה ואינטימית בשביל האירוע שלכם.

דילוג לתוכן