מקומות לאירועים קטנים

אם אתם מתכננים אירוע ומחפשים בשבילו מקומות לאירועים קטנים, ME הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים קטנים של החל מ-100 מוזמנים והוא מתאים לאירועים מכל הסוגים, פרטיים ועסקיים כאחד. הוא נמצא באיזור הבילוי והעסקים שבצפון רעננה ובזכות היותו בקומה גבוהה, ניתן לראות ממנו נוף מרהיב. מחלונותיו ניתן להשקיף אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ומהמרפסת המרווחת ניתן להשקיף אל הנוף האורבני של דרום העיר לצד צמחייה טבעית וריח הדרים. העיצוב המודרני והיוקרתי של הלופט כולל פינות ישיבה נוחות ומעוצבות, קירות מעוטרים, שולחנות הגשה יוקרתיים מעץ מלא וציפוי שיש, חפצי אמנות ייחודיים ממקומות שונים בעולם ועוד. כיום יותר מתמיד קשה לקבוע אירועים בעקבות מגיפת הקורונה – אך גם בימים של משבר בריאותי כלל עולמי ישנם מסעדות לאירועים קטנים שממשיכות לפעול ולארח.

מקומות לאירועים קטנים רעננה

האווירה הכוללת

גם מקומות לאירועים קטנים צריכים לדעת להפוך אירועים לגדולים! לכן אנו מציעים לכם תפריט ייחודי, שהורכב בידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום כדי לשמור על הטריות והאיכות הבלתי מתפשרת של חומרי הגלם, מהם הן מיוצרות. כמו כן, תוכלו ליהנות גם ממערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת תאורה וסאונד מהמתקדמות ביותר שיש לעולם הטכנולוגי להציע כיום. במידה ותכננתם להקרין מצגת במהלך האירוע, תוכלו לעשות זאת באמצעות המקרנים שלנו, הפזורים ברחבי הלופט במטרה לאפשר לכל אורח לצפות במצגות המוקרנות בנוחות מקסימלית. אם אתם מתכננים לערוך אירועים קטנים ברעננה, אתם במקום הנכון.

אירוע קטן עם שירות גדול!

אנו ב-ME מאמינים, שללא קשר לגודלו של האירוע, מארגניו זכאים לשירות הטוב ביותר ולכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו כבר מהשלבים הראשונים של תכנון האירוע, על מנת שתוכלו להיעזר בניסיון הרב שלנו בהפקת אירועים מכל הסוגים. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים בלופט, במהלכו תוכלו להתרשם בעצמכם ממנו ומהאווירה המיוחדת השוררת בו.

דילוג לתוכן