אירועי בוטיק בשרון

רוצים לתכנן אירוע ייחודי במרכז הארץ? כאן נסביר לכם למה כדאי לכם לערוך את האירוע שלכם ב-ME.

מעט על ME

ME הוא לופט של אירועי בוטיק בשרון החל מ-100 מוזמנים. הלופט מתאים לאירועים מכל הסוגים והוא נמצא באיזור העסקים של רעננה. העיצוב היוקרתי שלו כולל פינות ישיבה נוחות בסגנון מודרני, שולחנות הגשה מעץ מלא מצופים בשיש, פריטים שיובאו ממקומות שונים בעולם באופן מיוחד ועוד. הנוף הנשקף מחלונות הלופט הוא הנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים. במרפסת של הלופט תוכלו לשבת בפינות הישיבה הפזורות בה לצד צמחייה טבעית וליהנות מניחוח הדרים רענן. השילוב בין אלמנטים אלו יוצר ב-ME אווירה אינטימית ויוקרתית לאירוע בוטיק מושלם.

אירועים קטנים ברעננה

להשלמת החוויה

כדי להפוך את האירוע שלכם לחווייה ייחודית אנו מציעים לכם תפריט ייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו. התפריט הינו עשיר ומגוון וכל המנות בו מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם טבעיים ובאיכות בלתי מתפשרת. במה שניתן, אנו אף מגישים את המזון בגישת farm to table. דבר נוסף שאנו מציעים לכם הוא השימוש במערכת המולטימדיה החדשנית שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר שיש כיום. במידה ותרצו להקרים מצגת במהלך האירוע שלכם, תוכלו לעשות זאת על גבי המסכים הפזורים ברחבי הלופט, המאפשרים למשתתפי האירוע צפייה נוחה ובאיכות שמע גבוהה. אם אתם מעוניינים לערוך חתונת בוטיק או כל אירוע בוטיק אחר, צרו איתנו קשר.

שירות אישי

כדי להפיק אירועי בוטיק בשרון חשוב להיעזר באנשי מקצוע מנוסים ולשם כך אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, שילווה אתכם לאורך תהליך הפקת האירוע. את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע, שיהיה שם כדי לוודא שהכל מתנהל בדיוק לפי התוכנית. אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו סיור מקדים בלופט על מנת שתוכלו להתרשם ממנו ומהאווירה המיוחדת שלו בעצמכם. ME נכלל ברשימה של אולמות אירועים מיוחדים, לכן אנו ממליצים לכם להגיע ולהתרשם.

 

דילוג לתוכן