אולם האירועים הכי טוב בארץ

מחפשים את אולם האירועים הכי טוב בארץ? בואו אלינו ל-ME!

על ME

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של 100-400 איש והוא נמצא באזור הבילוי וההיי טק שבחלקה הצפוני של רעננה. הלופט מעוצב בסגנון צעיר ויוקרתי ובא לידי ביטוי בפינות הישיבה המעוצבות שלו, הקירות המעוטרים, שולחנות ההגשה מעץ מלא וציפוי שיש, פריטי אמנות ייחודיים ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים ומפינות הישיבה של המרפסת שלו ניתן להשקיף אל חלקה הדרומי והאורבני של העיר לצד צמחייה טבעית וריח הדרים רענן.

אוכל ועוד

התפריט הייחודי שאנו מציעים לכם הורכב בידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום לקראת כל אירוע במטרה לשמור על איכות וטריות חומרי הגלם המרכיבים אותן. לצד החלק הקולינרי של האירוע אנו מציעים לכם גם את קדמת הטכנולוגיה עם מערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר בעולם. אם תרצו להקרין מצגות במהלך האירוע שלכם תוכלו לעשות זאת על גבי המסכים, אותם פיזרנו ברחבי הלופט על מנת לאפשר למשתתפי האירועים אצלנו לצפות בהם בנוחות מרבית מכל מקום בו. בין אם אתם מתכננים אירוע בר מצווה קטן, או אירוע חתונת בוטיק, ME יעלה על כל ציפיות האורחים שלכם, באוכל, בשירות ובהנאה.

השירות

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מחפשים את אולם האירועים הכי טוב בארץ הוא השירות הניתן על ידי צוות המקום ולכן אנו מציעים לכם ליווי מלא של הצוות המקצועי שלנו לאורך כל תהליך הפקת האירוע, במהלכו תוכלו להתייעץ עמנו וליהנות מהניסיון הרב שלנו בהפקת אירועים מכל הסוגים. כמו כן, לאירוע עצמו ימונה מנהל אירוע מטעמנו, אשר יהיה שם לכל אורכו ויוכל לתת מענה מידי לכל צורך שיעלה מכם או מהאורחים שלכם. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ולהתרשם בעצמכם!

דילוג לתוכן