אולמות אירועים מומלצים במרכז

מחפשים אולמות אירועים מומלצים במרכז בשביל האירוע שלכם? ב-ME תמצאו את כל מה שאתם מחפשים!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של 100-400 איש והוא נמצא במתחם הבילוי והעסקים של רעננה. חלונותיו הגדולים משקיפים אל השטחים החקלאיים והנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים ועיצובו הפנימי הוא בסגנון יוקרתי ומודרני הכולל קירות מעוטרים בסגנון מודרני, פינות ישיבה מעוצבות, פריטי אמנות ייחודיים ממדינות שונות בעולם ועוד. במרפסת המרווחת של הלופט תוכלו לשבת באחת מפינות הישיבה הרבות ולהשקיף אל הנוף האורבני של דרום העיר לצד צמחייה טבעית וריחנית.

אולמות במרכז הארץ

הסעדה וטכנולוגיה

אחד הדברים שהופכים אולמות אירועים מומלצים במרכז לכאלו הוא מה שיש לאולם להציע ולכן אנו מציעים לכם את התפריט הייחודי שלנו, שהורכב על ידי שף הבית שלנו, ואשר כולל מנות שמורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים ומוכנות במקום. ההגשה מתבצעת על ידי הצוות שלנו ומעל שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש יוקרתי. בנוסף, אנו מציעים לכם גם ליהנות מקדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת המולטימדיה החדשנית שלנו, הכולל מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם. במידה ותרצו להקרין בפני משתתפי האירוע שלכם מצגת, תוכלו לעשות זאת על גבי המסכים הפזורים ברחבי הלופט ובכך לאפשר לכולם צפייה בנוחות מקסימלית. ME הוא אחד מבין אולמות אירועים באיזור השרון, מרכז נסיעה קצר מתל אביב.

הפן האישי

אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, שיוכל לעזור לכם להפיק את האירוע הרצוי לכם מתוך ניסיון רב שנים של הפקת אירועים מכל הסוגים. כמו כן, את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, על מנת שיוכל לתת מענה לכל צורך שיעלה באופן מידי ומקצועי. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור קצר, במהלכו תוכלו להתרשם בעצמכם מהלופט ומהאווירה המיוחדת שבו. בין אם אתם מחפשים אולמות אירועים במרכז עד 300 איש או גני אירועים, אתם צריכים להגיע להתרשם מ-ME.

דילוג לתוכן