גני אירועים מיוחדים

מחפשים גני אירועים מיוחדים? אצלנו ב-ME תוכלו  למצוא את כל מה שאתם צריכים!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים עם אווירה טבעית ואינטימית והוא נמצא באיזור הבילוי שבצפון רעננה. החלונות הגדולים של הלופט נותנים תחושת מרחבים בזכות הנוף הכפרי של השטחים החקלאיים של יישובי השרון הסמוכים הנשקף ממנו. הלופט עצמו מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי הכולל פינות ישיבה מעוצבות, שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש, פריטי אמנות ממדינות שונות בעולם ועוד. שטח הלופט כולל גם מרפסת מרווחת, בה תוכלו לשבת בפינות הישיבה אל מול הנוף האורבני של דרום העיר ולצד צמחייה טבעית וריח הדרים רענן.

גני אירועים בשרון עד 300 איש

דומה ושונה

אם מה שאתם חולמים עליו כשאתם מחפשים גני אירועים מיוחדים הוא תחושה של קרבה לטבע, נשמח להציע לכם מנות בגישת farm to table מתוך התפריט הייחודי שלנו, אותו תכנן שף הבית שלנו. המנות הכלולות בתפריט מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם טריים ובאיכות גבוהה במיוחד. לצד האווירה הטבעית, ב-ME תוכלו ליהנות מקדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת המולטימדיה המתקדמת שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות שיש כיום. בנוסף, במידה ותרצו להקרין למשתתפי האירוע מצגת, תוכלו לעשות זאת על גבי המסכים הפזורים ברחבי הלופט ובכך לאפשר להם צפייה נוחה מכל בו. מי נכנס בקבוצה של גני אירועים בשרון עד 300 איש ומוביל מבחינת עיצוב ואיכות המקום.

השירות שלנו

כדי להבטיח את הצלחת האירוע שלכם, הצוות המקצועי לשנו ישמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם ליווי אישי וייעוץ מקצועי ומנוסה כבר מתחילת תהליך הפקת האירוע. את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, על מנת שיוכל לתת מענה מקצועי לכל בקשה ובזמן אמת. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מתואם מראש, במהלכו תוכלו להתרשם בעצמכם מהלופט ומהאווירה המיוחדת שבו. אם אתם חמפשים מקומות לחתונה בשרון או לכל אירוע אחר, אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מ-ME.

דילוג לתוכן