מקומות לברית בשרון

מחפשים מקומות לברית בשרון? כאן נסביר מדוע ME הוא המקום המושלם בשבילכם!

יתרון המיקום

מי שמחפש מקומות לברית בשרון ודאי ישמח לדעת, שבמרכז הבילוי והעסקים הפורח של רעננה יש לופט לאירועים של 100-400 מוזמנים בשם ME. הלופט מעוצב בסגנון צעיר ומודרני, הכולל פינות ישיבה נוחות, עיטורי קיר מרהיבים וחלונות גדולים, המשקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים. מהמרפסת של הלופט תוכלו להשקיף אל חלקה הדרומי והאורבני של רעננה וליהנות מהריח של הצמחייה הטבעית המקיפה אותה.

בריתות בבית מלון

לאירוח מושלם

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מחפשים מקומות לברית בשרון או בכל איזור אחר בארץ הוא, התפריט המוצע על ידם. אנו ב-ME מציעים לחוגגים אצלנו תפריט ייחודי ומגוון, שהורכב על ידי שף הבית שלנו במיוחד עבורנו. ME הוא מקום לברית בשרון מומלץ במיוחד. המזון המוגש על ידינו מוכן במקום ומורכב מחומרי גלם טריים ובאיכות בלתי מתפשרת מערכת המולטימדיה החדשנית שלנו תאפשר לכם ליהנות מאיכות תאורה ושמע מהגבוהות ביותר שיש כיום וכמו כן, תוכלו להקרין מצגות על גבי המסכים הפזורים ברחבי החלל וכך לאפשר לכל אחד ממשתתפי האירוע שלכם לצפות בהן בנוחות מירבית מכל רחבי הלופט.

ראיית הנולד

אירוע הברית נערך בשלב מאוד אינטנסיבי בחיי כל משפחה ולנו ב-ME חשוב להקל עליכם בכל דרך שאנו יכולים. לכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, שיעזור לכם להפיק את האירוע שלכם מתוך מקצועיות וניסיון רב שנים בהפקת אירועים בכלל ואירועי ברית בפרט. על מנת שתוכלו להתעסק במהלך האירוע במה שחשוב באמת, ימונה עבורכם מנהל אירוע, אשר יהיה שם עבורכם כדי לתת מענה לכל צורך ולכל בקשה. אנו מזמינים אתכם להגיע לסיור מקדים בלופט ולחוש בעצמכם את האווירה המיוחדת שלו.

דילוג לתוכן