אולמות חתונה בשרון

בין אם אתם מחפשים אולמות חתונה בשרון לחתונה קטנה או גדולה, me הוא המקום המושלם עבורכם!

קצת על me

Me הוא לופט לחתונות, הנמצא במתחם העסקים של רעננה. המיקום של הלופט מאפשר גישה נוחה מכל מקום בארץ ונוף נפלא של העיר, הנשקף מהחלונות המקיפים אותו ומהמרפסת הצמודה שלו. הלופט מעוצב באופן ייחודי, הכולל פריטים שהובאו באופן מיוחד ממקומות שונים בעולם, קירות מעוצבים ופינות ישיבה נעימות לעין ונוחות לישיבה, הפזורות ברחבי הלופט ואף במרפסת להנאת משתתפי האירוע. עיצוב שולחנות הישיבה מושקע גם הוא במטרה ליצור אפשרות לשוחח מכל קצוות השולחן וליהנות מעיצוב נעים לעין.

אוכל, מוסיקה ועוד

התפריט שלנו אינו דומה לתפריטים אחרים של אולמות חתונה בשרון מפני שהורכב באופן אישי על ידי שף הבית שלנו כשהדגש הוא לא רק על הטעם והנראות של האוכל המוגש בחתונה, אלא גם על טריות ואיכות חומרי הגלם המרכיבים אותו. חלק חשוב נוסף בכל חתונה הוא החלק של התאורה וההגברה, אשר מוסיפים משמעותית לאווירה ומערכת המולטימדיה שלנו היא מהמתקדמות ביותר שיש כיום והיא גם כוללת מקרנים, הפזורים ברחבי הלופט להצגת מצגות ולצפייה נוחה בהן בכל שלב של האירוע ומכל מקום.

למי הלופט מתאים?

Me מתאים לכל מי שמחפש אולמות חתונה בשרון לעריכת חתונות מושקעות של בין 100-450 מוזמנים במיקום נוח, שבקרבתו יש מקומות חניה בשפע לטובת המגיעים מחוץ לעיר ברכבם הפרטי. כמו כן, הוא מתאים גם למי שרוצה לתכנן את החתונה שלו בעזרת אנשי מקצוע מנוסים בתכנון חתונות קטנות וגדולות, שיעניקו ליווי אישי מלא וייתנו ממקצועיותם ומניסיונם הן בשלבים שלפני האירוע והן במהלכו. אנו מזמינים גם אתכם לתאם אתנו סיור מקדים ולהתרשם מהלופט ומהצוות המקצועי שלנו.

דילוג לתוכן