אירועים קטנים ברעננה

מחפשים מקומות שעורכים אירועים קטנים ברעננה? ME הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים של החל מ-100 איש והוא נמצא באיזור הבילוי והעסקים התוסס של רעננה. מיקום זה מאפשר למגיעים אליו גישה נוחה ושפע של מקומות חנייה סמוכים אל הלופט. העיצוב הפנימי של הלופט הוא בסגנון חדשני ויוקרתי, הכולל פינות ישיבה מעוצבות ונוחות, קירות מעוטרים בסגנון מודרני, שולחנות הגשה מעץ מלא ומצופים שיש יוקרתי ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל השטחים החקלאיים והבתים הקטנים של יישובי השרון הסמוכים ואילו המרפסת המרווחת, בעלת פינות הישיבה והצמחייה הטבעית והריחנית, משקיפה אל חלקה הדרומי והאורבני של רעננה. ME הוא גן אירועים באיזור השרון מומלץ במיוחד.

אירועים ברעננה

השקעה באיכות

אנו ב-ME מאמינים, שההשקעה באיכות היא החשובה ביותר ולכן אנו מציעים לכם תפריט ייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום לקראת כל אירוע ומורכבות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר. בנוסף, השקענו גם במערכת מולטימדיה מתקדמת, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות בעולם. במידה ותרצו להקרין בפני משתתפי האירוע שלכם מצגת אישית, תוכלו לעשות זאת בעזרת המקרנים הפזורים ברחבי הלופט ובכך לאפשר להם צפייה נוחה מכל מקום בו. כאשר אתם מחפשים גני אירועים בשרון השוואת מחירים היא דבר שחובה לעשות.

יחס שווה

לעתים, אירועים קטנים ברעננה אינם זוכים לאותו היחס כמו אירועים גדולים ואנו ב-ME יודעים, שהגודל לא קובע! היות שכך, אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו כבר משלבי התכנון הראשוניים ובהתאמה מלאה לסוג האירוע. למהלך החתונה שלכם ימונה מנהל אירוע מטעמנו, שילווה את האירוע לכל אורכו ויוודא שהכל מנהל בדיוק לפי התוכנית. אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ולתאם סיור מקדים בלופט לקראת האירוע שלכם, על מנת שתוכלו להתרשם ממנו ומהאווירה המיוחדת שלו.

דילוג לתוכן