מקום לאירועים קטנים בשרון

רוצים לערוך אירוע קטן במרכז באווירה אינטימית ונעימה? ME הוא בדיוק המקום בשבילכם!

על ME

ME הוא מקום לאירועים קטנים בשרון. מדובר על לופט לאירועים של החל מ-100 מוזמנים והוא נמצא באיזור הבילוי שבחלקה הצפוני של רעננה. הלופט מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי, הכולל קירות מעטרים, פינות ישיבה מעוצבות ונוחות, פריטים עיצוביים ממקומות שונים בעולם ועוד. מהחלונות המקיפים את הלופט ניתן להשקיף אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ומהמרפסת המרווחת שלו ניתן להשקיף אל הנוף האורבני של רעננה בעודכם יושבים בפינות הישיבה לצד הצמחייה הטבעית המקיפה אותה.

אולמות אירועים ל500 איש

מרכיבי האירוע

בכל אירוע, קטן או גדול, יש שני חלקים חשובים: האוכל המוגש והמוסיקה. אנו ב-ME מציעים לכם תפריט עשיר ומגוון, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים. בעניין המוסיקה, בין אם אתם רוצים להביא תקליטן שינהל מסיבת ריקודים או פשוט להשמיע מוסיקת רקע נעימה, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת המולטימדיה שלנו, המבטיחה תאורה ואיכות שמע ברמה גבוהה במיוחד. במידה והכנתם מצגת עבור האירוע, תוכלו להקרין אותה על גבי המסכים הפזורים בלופט ובכך לאפשר לכל משתתפי האירוע לצפות בה מכל מקום בו. ME מאפשר לכם לערוך אירועים קטנים ברעננה ברמה הגבוהה ביותר.

ליווי אישי

בין אם מדובר על אירוע פרטי או עסקי, אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מחפשים מקום לאירועים קטנים בשרון הוא רמת השירות של המקום. אנו ב-ME מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו כבר מהשלבים הראשוניים של תכנון האירוע. בנוסף, את האירוע שלכם ילווה מנהל אירוע מטעמנו, על מנת שיוכל לתת מענה מידי לכל שאלה או בקשה ולוודא שהאירוע מתנהל כפי שהוא אמור להתנהל. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ולהתרשם בעצמכם מהלופט ומהצוות שלנו. אם אתם מחפשים מקומות לאירועים קטנים עד 500 איש צרו איתנו קשר.

דילוג לתוכן