מקום לבר מצווה בשרון

מחפשים מקום לבר מצווה בשרון? מקום עם אווירה מיוחדת ובמיקום מרכזי? ME הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

מעט על ME

ME הוא לופט לאירועים של עד 400 איש והוא נמצא בלב איזור הבילוי שבחלקה הצפוני של רעננה. מיקום זה מאפשר גישה נוחה מכל מקום בארץ וכמו כן, מציע שטחי חנייה רבים בסמוך ללופט לטובת המגיעים ברכב פרטי. הלופט עצמו מעוצב בסגנון צעיר ומודרני והוא מוקף בחלונות ענקיים, המשקיפים אל עבר יישובי השרון עם הנוף הכפרי שלהם. המרפסת של הלופט מוקפת בצמחייה טבעית וריח הדרים רענן ומשקיפה אל הנוף האורבני של חלקה הדרומי של רעננה. תוכלו לערוך בME בר מצווה שישי בצהריים.

גני אירועים בשרון עד 300 איש

לאורך האירוע

במהלך אירוע בר המצווה שלכם נגיש לכם את המנות הנבחרות מהתפריט המגוון שלנו, שהורכב על ידי שף הבית שלנו. המזון המוגש על ידינו מוכן במקום ומיוצר מרכיבים איכותיים וטבעיים ליצירת הטעם המושלם ומוגש באופן מעורר תיאבון. לצד התפריט העשיר שלנו אנו מזמינים אתכם ליהנות ממערכת המולטימדיה החדישה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם ובנוסף, אתם מוזמנים להקרין מצגת אישית על גבי המסכים הפזורים בחלל הלופט לצפייה נוחה מכל מקום בו.

השירות שלנו

לא חשבתם שאפשר לערוך בר מצווה בבית מלון? בואו לבקר בME. אנו ב-ME רוצים לתת לחוגגים אצלנו יותר מאשר רק מקום לבר מצווה בשרון ולכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, המתמחה בהפקת אירועי בר מצווה בפרט ואירועים בכלל. כחלק מליווי זה, נשמח לעזור לכם בתכנון האירוע על כל פרטיו. בנוסף, מנהל אירוע ילווה את האירוע עצמו במטרה לתת מענה מהיר לכל צורך שיעלה במהלכו. אנו מזמינים אתכם לתאם אתנו הגעה לסיור מקדים לצורך התרשמות מהלופט ומרמת השירות שאנו מציעים לחוגגים אצלנו.

דילוג לתוכן