אירוע בר מצווה מיוחד

בשביל לערוך אירוע בר מצווה מיוחד צריך לפני הכל מקום מיוחד. וזה בדיוק מה שאנו מציעים לכם ב-ME!

הייחודיות של ME

ME הוא לופט לאירועים של 100-400 מוזמנים והוא נמצא בחלקה הצפוני של העיר רעננה. הלופט מעוצב בסגנון ייחודי, הכולל פינות ישיבה נוחות ומסוגננות, עיטורי קיר בסגנון מודרני, פריטים אמנותיים שהובאו באופן מיוחד ממקומות שונים בעולם ועוד. מהחלונות המקיפים את הלופט ניתן להשקיף אל יישובי השרון וליהנות מהנוף הכפרי שלהם ואילו מהמרפסת שלו ניתן להשקיף אל חלקה הדרומי והאורבני של העיר וליהנות מריח ההדרים העוטף את המרפסת והנובע מהצמחייה הטבעית המקיפה אותה. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע בר מצווה קטן עד 500 מוזמנים, אנו מזמינים אתכם להתרשם מהאולם שלנו.

אירוע בר מצווה מיוחד

מתכון לאירוע מיוחד

חלק בלתי נפרד מכל אירוע בר מצווה מיוחד הוא החלק של האוכל והחלק של מסיבת הריקודים. לכן אנו מציעים לכם תפריט ייחודי ומגוון, שהורכב במיוחד עבורנו על ידי שף הבית שלנו. כלל המנות בתפריט מורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים ליצירת הטעם המושלם. במהלך החלק של המסיבה תוכלו ליהנות ממערכות התאורה וההגברה המתקדמות שלנו ואף להקרין מצגות אישיות שלכם על גבי המסכים הפזורים ברחבי הלופט לצפייה נוחה של כלל החוגגים מכל מקום בלופט. בME תוכלו לערוך אירוע בר מצווה שישי בצהריים או בכל זמן אחר במהלך השבוע.

ייחודיות בשירות

אנו ב-ME מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, שישמח לעזור לכם להפיק אירוע בר מצווה מיוחד מתוך ניסיון רב בתחום הפקת האירועים. את הליווי האישי תקבלו כבר משלבי התכנון הראשוניים ועד לאירוע עצמו, במהלכו ימונה לכם מנהל אירוע שינהל אותו באופן אישי ויוכל לתת מענה לכל צורך שיעלה מהשטח. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ולהתרשם בעצמכם מהאווירה המיוחדת של הלופט ומרמת השירות שאנו מציעים לכם לקראת האירוע המיוחד שלכם.

דילוג לתוכן