מקומות לאירועים עסקיים

מחפשים מקומות לאירועים עסקיים? בואו לערוך את האירוע שלכם ב-ME!

מעט על ME

ME הוא לופט לאירועים של עד 400 איש, הנמצא בלב איזור העסקים התוסס של רעננה, בסמוך למלון העסקים פרימה מילניום והוא מתאים לאירועים עסקיים מכל הסוגים כדוגמת הרצאות, סדנאות, פורום מנהלים, אירועי השקה, אירועי מכירות ועוד. הלופט מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי וחלונותיו הגבוהים משקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים לרעננה. מהמרפסת של הלופט תוכלו להשקיף אל חלקה הדרומי עם הנוף האורבני של העיר וליהנות מפינות ישיבה נוחות וריח רענן של צמחייה טבעית.

אירועים ברעננה

קולינריה וטכנולוגיה

מקומות לאירועים עסקיים רבים אינם מציעים שירות של הסעדה מתוך מחשבה, שהדבר איננו חשוב באירועים מסוג זה. אנו ב-ME מאמינים, שהחלק הקולינרי מהווה חלק בלתי נפרד מכל אירוע ולכן אנו מציעים לכם תפריט עשיר ומגוון, ממנו יוכלו ליהנות משתתפי האירוע שלכם. המזון המוגש על ידנו מורכב מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים להנאת הטועמים. כמו כן אנו יודעים, שאירועים עסקיים דורשים אמצעים טכנולוגיים להעברת מסרים ולכן אנו מציעים לכם להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו, שתאפשר לכם להקרין מצגות על המסכים הפזורים ברחבי הלופט ולשמוע את המסרים באמצעות מערכת ההגברה המתקדמת שלנו. ניתן לערוך בME אירועים בשרון מכל הסוגים.

ME לעסקים

מה שהופך את ME למקום המושלם לאירועים עסקיים הוא השילוב בין לופט עם אווירה יוקרתית, קדמת הטכנולוגיה ואנשי צוות, שמבינים מה צריך באירועים עסקיים. הסמיכות לבית המלון מאפשרת לכם שימוש בחדרי הישיבות של בית המלון, המאובזרים גם כן בכל מה שתצטרכו בשביל למצות את הפוטנציאל של האירוע שלכם. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם מהלופט ומכל מה שיש לנו להציע בשביל להפוך את האירוע שלכם למוצלח!

דילוג לתוכן