אירוע בריתה בשרון

נולדה לכם בת? מזל טוב! אנו מזמינים אתכם לערוך אצלנו ב-ME אירוע בריתה בשרון.

על ME באופן כללי

ME הוא לופט לאירועים של 100-400 איש והוא נמצא באיזור הבילוי והעסקים של רעננה. האווירה הייחודית של הלופט מורכבת, בין היתר, מהעיצוב הייחודי שלו בסגנון מודרני ויוקרתי כאחד. העיצוב של ME כולל פינות ישיבה נוחות מסוגים שונים, קירות מעוטרים בסגנון מודרני, שולחנות הגשה מעץ מלא בציפוי שיש ועוד. החלונות המקיפים את הלופט משקיפים אל נופם הכפרי של יישובי השרון הסמוכים ואילו מהמרפסת ניתן להשקיף אל חלקה הדרומי והאורבני של רעננה בעודכם יושבים בפינות הישיבה שבה לצד צמחייה טבעית וריחנית. ME הוא אולם אירועים שיכול לשמש גם בתור מקום לברית בשרון מומלץ במיוחד.

בריתות בבית מלון

על קצה המזלג

חלק חשוב מכל אירוע בריתה בשרון הוא החלק של האוכל. לטובת חלק זה אנו מציעים לכם את התפריט העשיר שלנו, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ושמנותיו מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם טריים ובאיכות ללא פשרות. בנוסף, תוכלו להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות בעולם. במידה ותרצו להקרין מצגת אישית להנאת האורחים שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות המקרנים הפזורים ברחבי הלופט והמאפשרים צפייה נוחה מכל מקום בו.

מעל ומעבר

אנו מאמינים במתן שירות מלא כבר מתחילת הדרך ולכן הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם באופן אישי כבר מהשלבים הראשוניים של תכנון האירוע ולעזור לכם מתוך ניסיון רב בתכנון אירועים מסוג זה. כמו כן, את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, שיהיה שם כדי לתת מענה לכל צורך או בקשה. אנו מזמינים אתכם להגיע לסיור מקדים בלופט ולהתרשם מהאווירה שבו, מהמרפסת המרווחת שלו ומהצוות שילווה אתכם ויהיה שם בשבילכם לאורך כל הדרך. ME אולם אירועים באיזור השרון, מזמין אתכם להגיע ולהתרשם.

דילוג לתוכן