בר מצווה שישי בצהריים

אם אתם מחפשים את המועד האידיאלי לחגיגת בר מצווה שישי בצהריים יתאים לכם במדויק ואנו מזמינים אתכם לחגוג אצלנו ב-ME!

על ME באופן כללי

ME הוא לופט לאירועים של 100-400 איש והוא ממוקם באיזור הבילוי שבחלקה הצפוני של רעננה. אחד היתרונות הגדולים של בר מצווה שישי בצהריים ב-ME נובע מהחלונות הגדולים המקיפים את הלופט ומהם אפשר להשקיף אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ובימים בהירים ניתן אף לראות מהם את חופי הרצליה. בנוסף, מהמרפסת שבשטח הלופט ניתן להשקיף אל חלקה הדרומי והאורבני של רעננה לצד צמחייה טבעית וניחוח הדרים רענן ואף להתרווח בפינות הישיבה שבה.

בר מצווה שישי בצהריים

קולינריה ועוד

אנו ב-ME מציעים לכם תפריט מגוון וייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו.אנו מאפשרים לכם לערוך אירועים ברעננה בבית מלון יוקרתי ומוביל. המנות המוצעות לכם ידינו מורכבות מחומרי גלם טבעיים ובאיכות ללא פשרות. המנות שתבחרו מתוך התפריט יוגשו לכם ולאורחים שלכם במהלך האירוע על ידי הצוות האדיב והחייכני שלנו. בין מנה אחת לאחרת, תוכלו ליהנות ממערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמשוכללות ביותר שיש כיום. במידה ותרצו להקרין מצגת אישית של חתן בר המצווה, תוכלו להשתמש במקרנים הפזורים ברחבי הלופט, המאפשרים צפייה נוחה מכל רחבי הלופט. ME נחשב אחד מבין גני האירועים בשרון, הוא מציע שירות מעולה ללקוחותיו וחוויה שהאורחים שלכם לא ישכחו.

שירות אישי ומקצועי

אנו ב-ME מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, אשר יעזור לכם בתכנון האירוע שלכם מתוך ניסיון רב בהפקת אירועי בר מצווה שישי בצהריים ובנוסף, לאורך האירוע עצמו ילווה אתכם מנהל אירוע מטעמנו, שיהיה אחראי על מתן מענה מידי לכל צורך שעולה במהלך האירוע. עד אז, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים, במהלכו תוכלו להתרשם מהלופט, מהאווירה שבו ומרמת השירות שאנו מציעים לחוגגים אצלנו.

דילוג לתוכן