מקומות לאירועים בהוד השרון

אם אתם מחפשים מקומות לאירועים בהוד השרון והסביבה, אנו מזמינים אתכם לערוך את האירוע שלכם ב-ME!

על ME

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של 100-400 איש והוא נמצא בחלקה הצפוני של רעננה, בסמוך לכפר סבא והוד השרון. העיצוב היוקרתי והמודרני של הלופט בא לידי ביטוי בעיטורי קיר ססגוניים, פינות ישיבה מעוצבות ונוחות, שולחנות הגשה מעץ מלא מצופים שיש ועוד. החלונות הגדולים שלו משקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ואילו מהמרפסת שלו, בה פינות ישיבה וצמחייה טבעית וריח הדרים רענן, ניתן להשקיף אל הנוף של חלקה הדרומי והאורבני של רעננה.

מקומות לאירועים קטנים רעננה

תפריט ועוד

התפריט הייחודי של ME, שהורכב על ידי שף הבית שלנו, מורכב ממנות שאנו מכינים במקום ומכילות חומרי גלם טבעיים ואיכותיים להנאת משתתפי האירוע שלכם. בנוסף, אנו תוכלו להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות ביותר שיש כיום ובעזרתה תוכלו ליהנות מתאורה תואמת אווירה וסוג אירוע מאיכות שמע גבוהה במיוחד. במידה ותרצו להקרין מצגת, תוכלו לעשות זאת על גבי המסכים הפזורים בלופט ובכך הם מאפשרים למשתתפים לצפות בנוחות מירבית מכל מקום בו. לאולמות אירויעים בשרון מחירים משתנים, מומלץ לבצע בדיקה לפני כן לגבי כל מחיר.

מה עוד?

מלבד הלופט וכל מה שהוא כולל בפני עצמו, באפשרותכם ליהנות גם ממה שיש למלון העסקים פרימה מילניום הסמוך להציע לכם כדוגמת בית כנסת, חדרי ישיבות, חבילות אירוח ייעודיות לחוגגים אצלנו ועוד. כמו כן, אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו כבר מהשלבים הראשוניים ועד לתום האירוע, כולל מנהל אירוע שיהיה באירוע עצמו וייתן מענה מידי לכל בקשה. אז אם אתם מחפשים מקומות לאירועים בהוד השרון והסביבה, אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו סיור בלופט, על מנת שתוכלו להתרשם ממנו בעצמכם ולספוג את האווירה שלו.

דילוג לתוכן