אולמות אירועים ל500 איש

מתכננים חתונה? מחפשים אולמות אירועים ל500 איש? בואו להכיר את ME!

על ME

ME הוא לופט לאירועים, הממוקם באיזור הבילוי והעסקים שבחלקה הצפוני של רעננה. המיקום של ME מאפשר לחוגגים גישה נוחה מכל חלקי הארץ וכמו כן, גם מקומות חניה בשפע. הלופט מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי, הכולל פינות ישיבה, הפזורות ברחבי החלל, קירות מעוטרים בסגנון מודרני, שולחנות הגשה יוקרתיים ועוד. את הלופט מקיפים חלונות גדולים, המשקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ובנוסף, שטח הלופט כולל גם מרפסת מרווחת, המשקיפה אל הנוף האורבני של רעננה ומוקפת בצמחייה טבעית בעלת ניחוח הדרים נפלא. אם אתם מחפשים אולמות חתונה בשרון או אולם לאירוע בר מצווה קטן, הגעתם למקום הנכון.

אולמות אירועים ל500 איש

על הצלחת ועל הרחבה

חלק בלתי נפרד מכל אירוע גדול הוא הכיבוד המוגש למוזמנים ולכן מן הראוי, שגם אולמות אירועים ל-500 איש יציעו לחוגגים אצלם תפריט מתאים. אנו ב-ME מציעים לכם תפריט מגוון ועשיר, שהורכב על ידי שף הבית שלנו. אנו מקפידים על הכנת המזון שלנו במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד. בין המנות תוכלו ליהנות על רחבת הריקודים ממערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמשוכללות ביותר שיש כיום לשוק להציע. המקרנים, הפזורים ברחבי הלופט, יאפשרו לכם להקרין את המצגות האישיות שלכם כשכל אחד מהאורחים יכול לצפות בהן מכל מקום ובנוחות מקסימלית.

החוויה הכוללת

אנו מאמינים, שכדי להבטיח אירוע מוצלח, יש לשים דגש על חוויית השירות ולכן בחרנו צוות אדיב וחייכן, אשר ידאג לכל צרכיכם לאורך האירוע. בנוסף, אנו מציעים לכם ליווי אישי של אנשי המקצוע שלנו, שיוכלו לעזור לכם כבר משלבי התכנון הראשוניים של האירוע ועד למינוי של מנהל אירוע, שיהיה נוכח לכל אורכו ויוכל לתת מענה מידי לכל צורך שיעלה מהשטח.

דילוג לתוכן