אולמות אירועים בשרון

מתכננים אירוע ומחפשים אולמות אירועים בשרון? בואו לערוך אותו אצלנו!

על ME

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים, שנמצא באיזור הבילוי והעסקים שבחלקה הצפוני של רעננה. הלופט מעוצב בסגנון יוקרתי ומודרני הכולל פינות ישיבה מעוצבות ונוחות, קירות מעוטרים, שולחנות הגשה יוקרתיים ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל השטחים החקלאיים והבתים הקטנים של יישובי השרון הסמוכים עם הנוף הכפרי שלהם ומהמרפסת המרווחת ניתן להשקיף אל חלקה הדרומי של רעננה עם הנוף האורבני שלה בעודכם יושבים בפינות הישיבה הפזורות בה לצד צמחייה טבעית וריח הדרים רענן. ישנם לא מעט אולמות לאירועים קטנים בשרון אך רק ME יכול לענות על הציפיות שלכן מהאירוע בצורה הטובה ביותר.

אולמות במרכז הארץ

לא על האוכל לבדו

התפריט העשיר שלנו, אותו אנו מציעים לחוגגים אצלנו ואשר הורכב על ידי שף הבית שלנו, מכיל מגוון רחב של מנות שמוכנות במקום ובמיוחד לקראת כל אירוע ומורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים. בנוסף על כך, אנו מציעים לכם את האפשרות להשתמש במערכת המולטימדיה החדישה שלנו, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות בעולם ואם תרצו להקרין סרטון או מצגת במהלך האירוע שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות המקרנים הפזורים ברחבי הלופט, המאפשרים למשתתפי האירוע צפייה בנוחות מקסימלית מכל מקום בו. בME תוכלו לערוך אירועי בוטיק בשרון מוצלחים במיוחד.

שירות לכל אירוע

ב-ME ניתן לערוך הן אירועים פרטיים והן אירועים עסקיים מכל הסוגים ולכן הוא מתאים למי שמחפש אולמות אירועים בשרון לכל מטרה. הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם כבר משלבי התכנון הראשוניים של האירוע שלכם ולעזור לכם להפיק אותו באמצעות המקצועיות והניסיון שלנו. את האירוע שלכם ילווה מנהל אירוע מטעמנו, שיוכל לתת מענה מקצועי לכל בקשה שתעלה במהלכו מצדכם או מצד המשתתפים ואנו מזמינים אתכם להכיר אותנו ולהתרשם מהלופט במהלך סיור מקדים, אותו תוכלו לתאם אמנו מראש.

דילוג לתוכן