מקום לשבת חתן

מחפשים מקום לשבת חתן? בואו לחגוג אתנו ב-ME!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים שנמצא בסמוך לבית המלון פרימה מילניום שבחלקה הצפוני של רעננה. הלופט מתאים לאירועים של החל מ-100 מוזמנים באווירה נעימה ואינטימית. הלופט מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי, שבא לידי ביטוי בקירות המעוטרים, פינות הישיבה הנוחות, שולחנות ההגשה היוקרתיים ואף בפריטים שהובאו במיוחד ממדינות שונות ברחבי העולם. החלונות הגבוהים המקיפים את הלופט מאפשרים צפייה בנוף הכפרי של חלקה המערבי של העיר ושל היישובים הסמוכים לה. מהמרפסת הצמודה תוכלו להשקיף על הנוף האורבני של חלקה הדרומי של העיר וליהנות מריחה של הצמחייה הטבעית המקיפה אותה ואת פינות הישיבה שבה.

תפריט ועוד – תפריט + פסיליטיס של בית המלון

כשמחפשים מקום לשבת חתן חשוב לדאוג גם להסעדה של האורחים שבאו לכבד את האירוע. נפתיע אתכם ונאמר שתוכלו לערוף שבת חתן במלון. לכן אנו מציעים לכם את התפריט של ME, להסעדה של האורחים שלכם. התפריט כולל מגוון רחב של מנות, המיוצרות במקום ומורכבות מחומרי גלם טריים ובאיכות בלתי מתפשרת. את טקס העלייה לתורה תוכלו לערוך באולם בית הכנסת של בית המלון לצד האנשים הקרובים לכם ביותר.

הפקה משותפת

אם אתם חשים קצת מבולבלים ולא יודעים כיצד כדאי לתכנן את האירוע, הצוות המקצועי של ME ישמח ללוות ולהדריך אתכם לאורך כל הדרך הן לגבי תכנון האירוע עצמו והן לגבי אירוח האורחים שלכם בבית המלון. גם לאורך שבת החתן הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם וייתן מענה מידי לכל צורך שיעלה מהשטח ואנו מזמינים אתכם לתאם אתנו סיור מקדים ב-ME, מקום לאירועים קטנים בשרון, במהלכו תוכלו להתרשם מהלופט ולקבל את המידע המלא לגבי אירועים ב-ME ואירוח במלון פרימה מילניום.

דילוג לתוכן