אולמות אירועים מיוחדים

מתכננים אירוע מיוחד ומחפשים בשבילו אולמות אירועים מיוחדים? אם כן, ME הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

מיקום ואווירה

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של 100-400 איש והוא נמצא באיזור הבילוי והעסקים של רעננה. הלופט מעוצב בסגנון חדשני ויוקרתי, הכולל פינות ישיבה מעוצבות, קירות מעוטרים בסגנון מודרני, פריטים עיצוביים ייחודיים שיובאו במיוחד ממקומות שונים בעולם, שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש יוקרתי ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל הנוף המרהיב של שטחיהם החקלאיים ובתיהם הקטנים של היישובים הסמוכים. מרפסת הלופט משקיפה אל חלקה הדרומי והאורבני של רעננה ובה תוכלו ליהנות מפינות ישיבה וצמחייה טבעית. ME הוא אחד מבין אולמות אירועים ל500 איש. אם אתם מחפשים גני אירועים בשרון, זה המקום בשבילכם.

אירועים מיוחדים

הייחודיות של ME

מי שמחפש אולמות אירועים מיוחדים צריך, לצד העיצוב והאווירה, גם תפריט ייחודי וטכנולוגיה מתקדמת. לשם כך אנו מציעים לכם את התפריט שלנו, שהורכב בידי שף הבית שלנו ומנותיו, המוכנות במקום לקראת כל אירוע, מורכבות מחומרי גלם טריים ובאיכות ללא פשרות. כמו כן, אנו מציעים לכם מערכת מולטימדיה חדשנית, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר שיש לטכנולוגיה של היום להציע לנו. בעזרת המקרנים הפזורים ברחבי הלופט, תוכלו להקרין את המצגות שלכם ולאפשר לנוכחים לצפות בהן בנוחות מקסימלית מכל מקום בו.

שירות ומקצועיות

אנו ב-ME מאמינים, שהמקצועיות שלנו יכולה להשפיע רבות על איכות האירוע שלכם ולכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו לאורך כל תהליך הפקת האירוע, כבר משלביו הראשונים. בנוסף, נמנה עבורכם מנהל אירוע מטעמנו, אשר ילווה את האירוע שלכם לכל אורכו ויוכל לתת מענה מידי לכל צורך שיעלה במהלכו. אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו סיור מקדים בלופט, על מנת שתוכלו להתרשם ממנו ומכל מה שיש לו ולנו להציע לכם לקראת האירוע שלכם.

דילוג לתוכן