חתונות קטנות ומיוחדות

קצת על me

בלב איזור העסקים העסקים של רעננה נמצא לופט החתונות me וזהו המיקום המושלם לעריכת חתונות קטנות ומיוחדות. מדובר על איזור צעיר ותוסס עם גישה נוחה הן מתוך העיר והן מחוץ לה. הלופט מתאים לחתונות החל מ-100 מוזמנים והוא כולל אזור ישיבה נוח לזמן האכילה ובנוסף, גם פינות ישיבה נוחות ומושקעות מסוגים שונים להנאת משתתפי האירוע. כמו כן, הלופט כולל גם מרפסת מרווחת עם צמחייה בניחוח הדרים לאווירה המושלמת.

על קצה המזלג

במהלך האירוע תוכלו ליהנות מפריט עשיר ומגוון, שהורכב במיוחד על ידי שף הבית של המקום. המנות המוצעות באירוע מורכבות מחומרי גלם טריים ובאיכות בלתי מתפשרת והן מוגשות על ידי צוות המקום, המורכב מאנשי צוות בעלי תודעת שירות גבוהה שנבחרו בקפידה. בנוסף, צוות המקום ילווה אתכם באופן אישי לאורך כל תהליך תכנון החתונה וכמובן, גם במהלכה כדי לתת מענה לכל צורך שעולה בתהליך התכנון ובמהלך האירוע עצמו ולעזור לכם להפיק את החתונה המושלמת.

מה עוד?

עוד לפני הכניסה אל הלופט, תוכלו ליהנות משפע של מקומות חנייה לטובת המגיעים ברכב ומהאווירה השוררת בסביבתו. בלופט עצמו תוכלו ליהנות גם ממערכת מולטימדיה משוכללת, הכוללת מערכת הגברה ומערכת תאורה מתקדמות וכמו כן, גם ארבעה מקרנים להקרנת מצגות בכל חלקי הלופט לצפייה נוחה של כלל הנוכחים. בנוסף, תוכלו לשטוף את עיניכם ביצירות האמנות המקיפות את הלופט, שהובאו במיוחד ממקומות שונים בעולם ונבחרו על ידי טובי מעצבי הפנים וגם להשקיף אל הנוף הכפרי הנשקף מהחלונות המקיפים את הלופט ומהנוף האורבני הנראה מהמרפסת החיצונית וכך ליהנות מחוויה  מושלמת של חתונות קטנות ומיוחדות של הזוגות המאושרים ביום המיוחד והמרגש שלהם.

דילוג לתוכן