גני אירועים בשרון עד 300 איש

אם אתם מחפשים מקומות עם אווירה של גני אירועים בשרון עד 300 איש, ME הוא המקום האידיאלי בשבילכם! ME הוא לופט לאירועים בחלקה הצפוני של רעננה, המציע לחוגגים בו אווירה נעימה ואינטימית ותחושה של מרחב. זאת, בעיקר בזכות החלונות הגדולים המקיפים את החלל, מהם ניתן לראות את הנוף הכפרי של יישובי השרון ובזכות המרפסת המרווחת שלו, ממנה ניתן לראות את הנוף האורבני של רעננה. המרפסת שופעת צמחייה טבעית ועצי ההדר שבה, המפיצים ריח רענן לאורך כל השנה. יש לכם חתונה של 300 מוזמנים? אולי אירוע בר מצווה? בואו לראות מה יש לנו להציע לכם.

גני אירועים בשרון עד 300 איש

התפריט שלנו, שהורכב בידי שף הבית שלנו, הינו תפריט עשיר. המנות המרכיבות את התפריט עשויות מחומרי גלם טבעיים ובאיכות ללא פשרות ליצירת הטעם המושלם. להשלמת החוויה, אנו מציעים לכם גם להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מתקדמת, באמצעותה תוכלו ליהנות ממסיבת ריקודים שמחה במיוחד. במידה ותרצו להקרין לאורחים שלכם מצגת אישית, תוכלו להקרין אותה על גבי המסכים הפזורים ברחבי הלופט וכך לאפשר להם צפייה נוחה מכל מקום בחלל הלופט. דבר חשוב נוסף למי שמחפש גני אירועים בשרון עד 300 איש, ובעיקר לאירועים המתקיימים בחורף, הוא האפשרות לערוך את האירוע בפנים או בחוץ. כלומר, בתוך חלל הלופט או במרפסת שלו וכך אינכם תלויים בתנאי מזג האוויר. לא משנה אם אתם מעוניינים לערוך הפקת חתונה יוקרתית או אירוע בר מצווה, אנו מציעים לכם חוויה מושלמת לכל אירוע.

לצד האווירה הנינוחה והטכנולוגיה המתקדמת, אנו מציעים גם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו. ליווי זה כולל מתן ייעוץ לגבי הפקת האירוע, הניתן מתוך ניסיון רב בהפקת אירועים. כמו כן, ימונה לכם מנהל אירוע, אשר יהיה שם במהלך האירוע כולו ויוכל לתת מענה לכל צורך שיעלה ולכל שינוי שיכול להתרחש. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם מהלופט ומהצוות בסיור מקדים קצר, במהלכו תוכלו לקבל מענה לכל שאלה.

דילוג לתוכן