אולמות אירועים בכפר סבא

אם אתם מחפשים אולמות אירועים בכפר סבא, בואו לחגוג אצלנו ב-ME!

על ME באופן כללי

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של 100-400 מוזמנים. הוא נמצא באיזור הבילוי והעסקים שבחלקה הצפוני של רעננה, בסמוך לכפר סבא. הלופט מעוצב בסגנון יוקרתי ומודרני, שתוכנן בידי טובי מעצבי הפנים בארץ וכולל פינות ישיבה נוחות ומעוצבות, שולחנות הגשה מעץ מלא ומצופים שיש יוקרתי, עיטורי קיר ססגוניים ועוד. מחלונותיו של הלופט ניתן להשקיף אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ואילו מהמרפסת המרווחת שלו ניתן להשקיף אל חלקה האורבני והתוסס של העיר ולשבת בפינות הישיבה הפזורות בה לצד צמחייה טבעית. ME הוא אולם אירועים יוקרתי בשרון שמזמים אתכם לחוויית אירוע שלא הכרתם.

אולמות אירועים באיזור השרון

אוכל ועוד

אנו ב-ME, גן אירועים באיזור השרון, מציעים לכם תפריט ייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ושמנותיו מוכנות במקום לקראת כל אירוע. חומרי הגלם המרכיבים מנות אלו הם טריים ובאיכות בלתי מתפשרת כדי ליצור את הטעם המושלם. כמו כן, אנו מזמינים אתכם להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה חדשנית ומהמתקדמות בעולם. בעזרת המקרנים שלנו, הפזורים ברחבי הלופט, תוכלו להקרין מצגות בפני האורחים ולאפשר להם צפייה נוחה מכל מקום בלופט.

הפן האישי

אנו מאמינים במתן שירות אישי לחוגגים אצלנו ולכן אנו מציעים לכם ליווי של הצוות המקצועי שלנו לאורך כל תקופת הפקת האירוע תוך מתן מענה מקצועי וניסיון עשיר בהפקת אירועים מכל הסוגים. את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, שיוכל לתת מענה לכל צורך שיעלה מהשטח ובזמן אמת. אז אם אתם מחפשים אולמות אירועים בכפר סבא והסביבה, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ומתואם מראש, במהלכו תוכלו להתרשם מהלופט, מהטכנולוגיה ומהשירות שאנו מציעים לכם.

דילוג לתוכן