אולמות במרכז הארץ

מחפשים אולמות במרכז הארץ לעריכת אירוע? אצלנו ב-ME יש את כל מה שאתם מחפשים!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים של 100-400 איש וניתן לערוך בו אירועים מכל הסוגים, פרטיים או עסקיים. הלופט נמצא במתחם הבילוי וההיי-טק שבצפון רעננה וחלונותיו משקיפים אל הנוף המרהיב של השטחים החקלאיים של יישובי השרון הסמוכים. העיצוב של הלופט הוא בסגנון יוקרתי ומודרני, הכולל פריטי אמנות ייחודיים ממדינות שונות בעולם, פינות ישיבה מעוצבות, קירות מעוטרים בסגנון מודרני ועוד. במרפסת המרווחת של ME תוכלו לשבת באחת מפינות הישיבה הרבות שבה, לצד צמחייה טבעית וריח הדרים רענן ואל מול הנוף האורבני של דרום העיר.

אירועים קטנים ברעננה

תפריט וקדמה

אנו מציעים לחוגגים אצלנו את התפריט הייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ואינו דומה לאלו של אולמות במרכז הארץ הסטנדרטיים. המנות שבתפריט מוכנות במקום לקראת כל אירוע לשמירה על הטריות והאיכות של חומרי הגלם, בהם אנו משתמשים ואת המזון נגיש לכם מעל שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש יוקרתי. בנוסף, אנו מאפשרים לכם ליהנות מקדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות בעולם. אם תרצו להקרין בפני משתתפי האירוע שלכם מצגת, תוכלו לעשות זאת בעזרת המקרנים הפזורים ברחבי הלופט והמאפשרים לכלל משתתפי האירוע ליהנות מצפייה נוחה מכל מקום בו. ישנם מספר גני אירועים באזור השרון אך גן האירועים ME עולה על כולם.

שירות מעל הכל

לצד הדגש ששמנו על האווירה המיוחדת, אנו ב-ME שמים דגש גם על שירות אישי ומקצועי ולכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו כבר מהשלבים הראשונים של הפקת האירוע. כמו כן, נמנה לכם מנהל אירוע מטעמנו, שיוכל לתת מענה מידי ומקצועי לכל צורך במהלכו. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור קצר, במהלכו תוכלו להתרשם בעצמכם מהלופט ומהאווירה המיוחדת שלו.

דילוג לתוכן