שבת חתן במלון

הבן מתחתן ואתם מחפשים את המקום המושלם לערוך בו שבת חתן? כאן נמנה את היתרונות הבולטים של קיום שבת חתן במלון והסיבות שבגינן כדאי לכם לערוך את האירוע שלכם ב-ME.

היתרונות של שבת חתן במלון

כשעורכים אירוע בבית מלון, ניתן ליהנות מכל מה שיש לבית המלון להציע. החל מחדרים לשהייה של בני המשפחה המגיעים מרחוק ועד לאולם בית כנסת אינטימי, המאפשר לחתן השמחה לעלות לתורה בנחת ובאינטימיות המשפחתית. כמו כן, כשעורכים שבת חתן יש לדאוג לקייטרינג לרווחת האורחים וכאשר זה מתקיים בבית מלון, האורחים הלנים בו יכולים ליהנות מהתפריט של בית המלון לאורך כל השבת וכמובן, לאחר העלייה לתורה של חתן השמחה. ישנם גני אירועים בשרון גדולים מדי או קטנים מדי, ME הוא בדיוק בגודל הנכון לכל אירוע.

אירוע ב-ME

ME הוא לופט לאירועים של החל מ-100 איש והוא נמצא בסמוך למלון פרימה מילניום שבחלקה הצפוני של רעננה. מיקום זה מאפשר הגעה נוחה לבאים מרחוק והסמיכות לבית המלון מאפשרת שהייה בו. הלופט מוקף בחלונות גדולים, המשקיפים אל הנוף הכפרי של רעננה ויישובי השרון הסמוכים לה ומהמרפסת המוקפת צמחייה טבעית ניתן לראות את הנוף האורבני של חלקה הדרומי של העיר.

השילוב המנצח

שילוב זה, בין לופט מעוצב לאירועים פרטיים לבין אירוח של בית מלון יכול להפוך את האירוע שלכם למושלם! מלבד חבילות האירוח הייחודיות שמציע בית המלון לחוגגים ב-ME, אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו לתכנון שבת החתן עם כל הפרטים הקטנים הן של האירוע עצמו והן של האירוח והשימוש במתקני המלון. אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו סיור, במהלכו תוכלו להתרשם מהלופט ולקבל את הפרטים המלאים על חבילות האירוח וכל מה שבית המלון מציע לחוגגים אצלנו. אם אתם מחפשים מקומות לאירועים קטנים, בואו לבקר בME.

דילוג לתוכן