אולמות לאירועים קטנים בשרון

מחפשים אולמות לאירועים קטנים בשרון? בואו להכיר את ME ואת כל מה שאנו מציעים לכם!

על המקום

ME הוא לופט, המתאים לאירועים של החל מ-100 איש והוא נמצא באיזור הבילוי והעסקים שבחלקה הצפוני של רעננה. הלופט, שעוצב על ידי טובי מעצבי הפנים בארץ, כולל פינות ישיבה מסוגננות ונוחות, עיטורי קיר מרהיבים, שולחנות הגשה יוקרתיים ועוד. הלופט מוקף בחלונות גבוהים, מהם ניתן להשקיף אל הנוף הכפרי של יישובי השרון. מהמרפסת המרווחת של הלופט תוכלו להביט אל הנוף העירוני של חלקה הדרומי של רעננה וליהנות מהצמחייה הטבעית המקיפה אותה. אם אתם מחפשים מקומות לאירועים קטנים, בואו לראות מה יש לME להציע לכם.

אירועים בבית מלון

פרטי האירוע

בין אם אתם מחפשים אולמות אירועים קטנים בשרון כדי לערוך אירוע פרטי או עסקי, עליכם לחשוב על החלק הקולינרי של האירוע ולהציע למשתתפים בו מזון טעים ומיוחד. אנו ב-ME מציעים לכם ולאורחים שלכם תפריט עשיר ומגוון, שהורכב באופן מיוחד על ידי שף הבית שלנו. המנות המוגשות על ידינו מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם טריים ובאיכות ללא פשרות. כמו כן, בכל אירוע צריכה להיות תכנית אמנותית והיות שבדרך כלל מדובר על מסיבת ריקודים, או אפילו מוסיקת רקע נעימה, תוכלו להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות ביותר שיש כיום.

כאן בשבילכם

הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם לאורך כל תהליך הפקת האירוע שלכם וגם את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, אשר יהיה שם לכל אורכו ויוכל לתת מענה לכל צורך או בקשה שלכם ושל האורחים שלכם כדי לוודא שהאירוע מתנהל בדיוק כפי שהוא אמור. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ומתואם מראש, במהלכו תוכלו להתרשם מהלופט ומהאווירה המיוחדת השוררת בו. ME הוא אחד מגני האירועים באיזור השרון המומלצים ביותר.

דילוג לתוכן