גני אירועים באזור השרון

מחפשים גני אירועים באזור השרון ולא מוצאים? ME הוא החלופה המושלמת!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים, פרטיים או עסקיים, של 100-400 איש והוא נמצא באזור הבילוי והיי-טק התוסס שבצפון רעננה. הוא נחשב כאולם אירועים יוקרתי בשרון . הסגנון העיצובי שלו הוא מודרני ויוקרתי וכולל פינות ישיבה מעוצבות, עיטורי קירות בסגנון צעיר, פריטי אמנות ייחודיים ממדינות שונות בעולם ועוד. החלונות הגדולים המקיפים אותו משקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון המערביים ואילו המרפסת של הלופט משקיפה אל הנוף האורבני של חלקה הדרומי של העיר. במרפסת מרווחת זו תוכלו לשבת בפינות הישיבה הפזורות בה לצד צמחייה טבעית וריח הדרים רענן. כל אלו יוצרים ביחד אווירה דומה לזו של גני אירועים באזור השרון.

גני אירועים בשרון עד 300 איש

סועדים ונהנים

חלק בלתי נפרד מכל אירוע הוא החלק של הסעדת האורחים ולכן אנו מציעים לכם תפריט ייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם טריים ובאיכות בלתי מתפשרת. מנות אלו יוגשו למשתתפי האירוע שלכם על ידי צוות המלצרים שלנו מעל שולחנות הגשה מעץ מלא ובציפוי שיש יוקרתי. בנוסף, אנו מציעים לכם מערכת מולטימדיה, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר שיש כיום. במידה ותרצו להקרין במצגת במהלך האירוע שלכם, תוכלו לעשות זאת בעזרת המקרנים הפזורים בלופט וכך לאפשר לכל המשתתפים לצפות במצגת בנוחות מרבית. אם אתם מחפשים אולמות אירועים באיזור השרון, גן האירועים ME מזמין אתכם להגיע ולהתרשם ממנו.

שירות

הצוות המקצועי של ME ישמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם ליווי אישי לאורך כל שלבי תכנון האירוע שלכם ולאירוע עצמו ימונה מנהל אירוע מטעמנו, שיהיה נוכח לכל אורכו. אנו מזמינים אתכם לתאם אתנו סיור קצר בלופט, במהלכו תוכלו לספוג מעט מהאווירה המיוחדת שלו ולהכיר אותנו מקרוב.

דילוג לתוכן