בריתות בבית מלון

ישנם יתרונות רבים לקיום בריתות בבית מלון וב-ME תוכלו ליהנות מכולם!

ME הוא לופט לאירועים, הממוקם בסמוך למלון פרימה מילניום שבצפון רעננה. בלופט ניתן לערוך אירועים של 100-400 איש ובמהלכם ניתן ליהנות מהנוף המרהיב, הנשקף מהחלונות הגדולים המקיפים את הלופט ומהמרפסת המשקיפה אל חלקה הדרומי של העיר. בנוסף, במהלך אירוע ברית או בריתה אצלנו, תוכלו להציע לאורחים שלכם ממבחר המנות המרכיבות את התפריט העשיר והייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ואשר חומרי הגלם הטריים והאיכותיים בהם אנו משתמשים משפיעים ישירות על הטעמים. לצד כל זאת, תוכלו ליהנות ממערכת המולטימדיה שלנו, באמצעותה תוכלו ליהנות מתאורה איכותית ומהשמעת מוסיקה באיכות שמע גבוהה ובנוסף, תוכלו להקרין מצגת אישית עם המקרנים הפזורים בלופט.

בריתות בבית מלון

היתרונות הבולטים של קיום בריתות בבית מלון הם הפסיליטיס המוצעים על ידי המלון, בשונה מאולם אירועים עצמאי. לדוגמה, בבית מלון ניתן ללון לפני ואחרי האירוע וכך להתכונן אליו בנחת ולנוח לאחריו ואף לאפשר לבני המשפחה המגיעים מרחוק את האפשרות הזו. יתרון ייחודי לגבי בריתות בבית מלון הוא האפשרות להשתמש בחדרי המלון לשם טיפול בתינוקות הרכים ולהתפנק בתקופה המטלטלת שלאחר בואו של תינוק חדש לעולם. אם אתם מחפשים גני אירועים בשרון על מנת לערוך את האירוע המושלם, הגעתם למקום הנכון.

היות שאנו מבינים את המורכבות של תקופה זו, אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, אשר יעזור לכם בתכנון האירוע כבר מתחילת הדרך ובניהולו על ידי מנהל אירוע, שימונה במיוחד עבור האירוע שלכם ויוכל לתת מענה מידי לכל צורך שלכם ושל האורחים שלכם תוך כדי האירוע עצמו. אנו מזמינים אתכם להגיע לסיור מקדים ולהתרשם מהלופט ומהאווירה השוררת בו ומחוויית השירות שאנו מציעים לחוגגים אצלנו.

דילוג לתוכן