אולמות אירועים במרכז הארץ

מתכננים אירוע ומחפשים אולמות אירועים במרכז הארץ? הגעתם למקום הנכון!פוסט חדש

על ME באופן כללי

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של 100-400 איש והוא ממוקם במתחם הבילוי והעסקים של רעננה. הסגנון העיצובי שלו הוא יוקרתי ומודרני והוא כולל פינות ישיבה נוחות ומעוצבות, שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש יוקרתי, קירות מעוטרים בסגנון מודרני, פריטי אמנות ייחודיים ממדינות שונות בעולם ועוד. חלונותיו הגדולים של הלופט משקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ומהמרפסת המרווחת תוכלו להשקיף אל הנוף האורבני של דרום העיר בעודכם יושבים בפינות הישיבה לצד צמחייה טבעית וריח הדרים.

מתחם אירועים חדש בשרון

תפריט וטכנולוגיה

אחד הדברים המייחדים את ME הוא התפריט, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום לשמירה על טריות ואיכות חומרי הגלם מהם הן מורכבות. לצד התפריט, אנו מציעים לכם גם את קדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת המולטימדיה החדשנית שלנו, הכוללת מערכת תאורה וסאונד מהמתקדמות בעולם. במידה וברצונכם להקרין מצגת בפני האורחים שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות המקרנים שפיזרנו ברחבי הלופט במטרה לאפשר צפייה נוחה מכל עבריו.

הצוות

אחד הפרטים החשובים למי שמחפש אולמות אירועים במרכז הארץ הוא השירות הניתן למתכנני האירוע על ידי צוות המקום. הצוות המקצועי שלנו, שהוא בעל ניסיון רב בתחום הפקת האירועים, פרטיים ועסקיים כאחד, ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ליווי אישי והכוונה בכל הנוגע לתכנון האירוע שלכם. בנוסף, אנו נמנה מנהל אירוע מטעמנו, אשר ילווה את האירוע לכל אורכו ויוכל לתת מענה מידי לכל בקשה שתעלה בזמן אמת ולוודא שהאירוע מתנהל כמתוכנן. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם סיור מקדים בלופט, במהלכו תוכלו לשאול את כל השאלות החשובות לכם ולהתרשם מהאווירה המיוחדת של ME. בן אם אתם מתעניינים בחתונות קטנות ומיוחדות, או בכל אירוע אחר, ME יכול לענות על הצורך שלכן בצורה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן