חתונה קטנה בשרון

אם החלום שלכם הוא לקיים חתונה קטנה בשרון, me הוא המקום המושלם בשבילכם! me הוא לופט לחתונות קטנות של 100-400 איש והוא נמצא בחלקה הצפוני של רעננה, בלב איזור העסקים שלה. הלופט עצמו מוקף בחלונות, המאפשרים מבט פנורמי אל איזור השרון ומהם ניתן להשקיף אל השדות הירוקים של האיזור. כמו כן, הוא כולל גם מרפסת מרווחת, המשקיפה אל הנוף האורבני של רעננה. ב-me ניתן לערוך הן חתונות קיץ והן חתונות חורף עם חופה פנימית או חיצונית.

אירוע חתונה קט

במהלך האירוע האורחים שלכם יוכלו לבחור לשבת ולהתרווח באחת מפינות הישיבה הרבות והמגוונות שבלופט וליהנות מהעיצוב המושקע, הכולל בתוכו פריטים שנבחרו בקפידה ויובאו במיוחד ממקומות שונים בעולם. עיצוב המקום כולל גם ריהוט נעים לעין ונוח לישיבה ועיצוב שולחנות רבגוני. כמו כן, תוכלו גם ליהנות ממערכת מולטימדיה חדשנית, הכוללת מערכת הגברה ותאורה, מקרנים ומסכים בנקודות שונות בלופט, לצפייה נוחה במצגות שלכם מכל מקום בו. אולמות חתונה בשרון יש לא מעט, אך אנו ממליצים לכם להגיע ולבקר בME.

כמובן, ניתן גם ליהנות מתפריט ייחודי וכשר, שהורכב על ידי שף הבית והמנות המוצעות בו מורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים בשיטת farm to table. המנות יוגשו לכם ולאורחים שלכם על ידי צוות המקום, שנבחר בקפידה כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר ליצירת חוויה מושלמת. צוות המקום כולל גם מנהלי אירוע, אשר ילוו אתכם בתהליך תכנון האירוע ויעזרו לכם לתכנן חתונה קטנה בשרון בדיוק כפי שחלמתם. בין היתר, על ידי מתן המלצות על אנשי המקצוע הנוספים הדרושים כדוגמת צלם, תקליטן ועוד. גם במהלך האירוע עצמו תקבלו ליווי של צוות המקום, שיתנו מענה מיידי לכל צורך שיעלה מכם או מהאורחים שלכם

 

 

דילוג לתוכן