גני אירועים בשרון

כשאתם מחפשים גני אירועים בשרון, מה בעצם אתם מחפשים? מקום במרכז הארץ, עם אווירה נעימה ואינטימית מצד אחד ותחושת מרחבים מן הצד השני. הבעיה היא, שמספרם של גני האירועים בשרון הוא קטן עד מאוד ולכן אנו מזמינים אתכם ליהנות מ-ME, המציע את האווירה הקרובה ביותר לגן אירועים. ME הוא לופט לאירועים של 100-400 מוזמנים והוא נמצא בחלקה הצפוני של רעננה, בלב איזור הבילוי והעסקים של העיר. הלופט מוקף בחלונות גדולים, המשקיפים אל יישובי השרון ודרכם ניתן ליהנות מהנוף הכפרי שלהם. כמו כן, בלופט יש גם מרפסת מרווחת, ממנה ניתן להשקיף אל חלקה האורבני של רעננה וליהנות משפע של צמחייה טבעית ומניחוח ההדרים המקיף אותה בכל ימות השנה. אם אתם מעוניינים לערוך אירועים בבית מלון יוקרתי ומעוצב במיקום מושלם, בואו להכיר את ME.

אירועים מיוחדים

כחלק מהאווירה הטבעית, אותה אתם ודאי מחפשים אם אתם מחפשים גני אירועים בשרון, אנו מציעים לכם ליהנות מתפריט מגוון, שהמאכלים המרכיבים אותו עשויים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בשיטת farm to table. לצד האוויר הטבעית, אנו מציעים לכם ליהנות גם מקדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהמשוכללות ביותר שיש כיום. כמו כן, ברחבי הלופט פזורים מקרנים, באמצעותם תוכלו להקרין להנאתכם ולהנאת האורחים שלכם את המצגות האישיות שלכם ולאפשר לכולם לצפות בהן מכל רחבי הלופט בנוחות מירבית. לא משנה אם אתם מעוניינים לערוך הפקת חתונה יוקרתית או כל אירוע אחר, ME הוא מקום מהמם לאירועים.

על מנת שתוכלו לתכנן את האירוע שלכם באופן האופטימלי, אנו מציעים לכם ליווי אישי של אנשי המקצוע, המהווים חלק בלתי נפרד מ-ME, אשר יוכלו לתרום מהידע והניסיון שצברו במשך שנים של הפקת אירועים. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהגיע לסיור בלופט. כך תוכלו להתרשם ממנו בעצמכם ולהתחיל את תהליך הפקת האירוע שלכם בעזרת הצוות המקצועי שלנו.

 

דילוג לתוכן