מקום לבת מצווה בשרון

אם אתם מחפשים מקום לבת מצווה בשרון, אנו מזמינים אתכם לחגוג אצלנו ב-ME!

ME במרכז השרון

ME הוא לופט לאירועים באיזור הבילוי הצעיר והתוסס של העיר רעננה. הלופט מתאים לאירועים של 100-400 מוזמנים והוא מעוצב בסגנון יוקרתי ומודרני. עיצוב ייחודי זה מורכב מעיטורי קיר ססגוניים, פינות ישיבה מעוצבות ונוחות לישיבה, שולחנות הגשה מעץ מלא ומצופים שיש, פריטים ייחודיים ממדינות שונות בעולם, חלונות גדולים המשקיפים אל יישובי השרון הסמוכים ועוד. שטח הלופט כולל גם מרפסת מרווחת, בה תוכלו לשבת בפינות הישיבה הפזורות בה לצד צמחייה טבעית וריחנית ולהשקיף אל חלקה הדרומי והאורבני של רעננה. בין אם אתם רוצים לחגוג אירוע בר מצווה קטן או בת מצווה אנו ממליצים לכם לשחוב על כל המקומות האפשריים.

אירועים ברעננה

לסעוד ועוד

התפריט שאנו ב-ME מציעים לחוגגים אצלנו הינו תפריט מגוון וייחודי, שהורכב בידי שף הבית שלנו. המזון המוגש על ידינו מוכן במקום ומורכב מחומרי גלם איכותיים וטריים ומוגש באופן מעורר תיאבון. לטובת החלק של המסיבה יש לנו מערכת מולטימדיה עם מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות ביותר. להקרנת המצגת האישית שלכם תוכלו להשתמש במקרנים שברחבי הלופט, שיאפשרו צפייה נוחה של כלל המשתתפים באירוע מכל מקום בלופט. אירוע בר מצווה מיוחד צריך לחגוג גם במקום מיוחד.

הייחודיות שלנו

אם אתם מחפשים  מקום לבת מצווה בשרון, שיכול להתאים לאירוע משולב של המשפחה והחברים של כלת השמחה, ME הוא המקום המושלם בשבילכם! כאן בני המשפחה יוכלו ליהנות מפינות הישיבה והנערים הצעירים יוכלו ליהנות ממסיבת ריקודים סוחפת. בנוסף, אנו מציעים לכם ליווי אישי כבר משלבי תכנון האירוע וכמובן, ימונה לכם מנהל אירוע מטעמנו, שיוכל לתת מענה מידי לכל צורך או בקשה שיעלו במהלכו. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ומתואם מראש, במהלכו תוכלו לראות את הלופט ולחוש את האווירה המיוחדת שלו לקראת האירוע המרגש שלכם.

דילוג לתוכן