חתונות קטנות במרכז

בצפון רעננה, באיזור הבילוי והעסקים שוקק החיים שלה, נמצא הלופט me שהופך חתונות קטנות במרכז לאירועים בלתי נשכחים. המיקום של הלופט הוא מיוחד הן מבחינת האווירה התוססת שבסביבתו והן בנוחות ההגעה אליו מכל מקום בארץ. כמו כן, מהחלונות המקיפים את הלופט ניתן להשקיף אל חלקה המערבי של רעננה ולראות את הנוף הכפרי והירוק שלה ואת הבתים הקטנים לצד השעונות והחדשות שלה, הנותנים תחושה אינטימית ונעימה. העיצוב המושקע של הלופט, הכולל פינות ישיבה מעוצבות ונוחות ופריטים שונים, שהובאו ממדינות שונות בעולם הלופט כולל בשטחו גם מרפסת מרווחת, המשקיפה אל חלקה האורבני של העיר ובה ניחוח הדרים רענן.

התפריט המגוון, שהורכב על ידי שף הבית, כולל מנות רבות המורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים ומהן תוכלו לבחור את המועדפות עליכם להגשה במהלך האירוע שלכם. המזון יוגש על ידי צוות המקום, שנבחר בקפידה כדי לתת לכם ולאורחים שלכם שירות אדיב ונעים לאורך כל האירוע. בנוסף, תוכלו ליהנות גם ממערכת מולטימדיה משוכללת, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מתקדמות ומושקעות וגם מקרנים, בעזרתם תוכלו להקרין מצגות על גבי המסכים הפזורים ברחבי הלופט להנאת כלל משתתפי האירוע ולצפייה נוחה מכל רחבי הלופט.

אנו, ב-me, שמים חתונות קטנות במרכז ומציעים לחוגגים אצלנו שירות מקיף, הכולל ליווי אישי של צוות המקום לאורך כל הדרך. החל משלבי תכנון האירוע ועד לעזיבת אחרון החוגגים. השירות המוצע על ידינו כולל המלצות על אנשי מקצוע נוספים כדוגמת תקליטנים, צלמים וכל מה שנחוץ לאירוע חתונה מושקע ובלתי נשכח וכמובן – מנהל אירוע, אשר ילווה אתכם לאורך האירוע ויוכל לתת מענה מיידי לכל צורך שיעלה מצדכם ומצד האורחים שלכם ליצירת האירוע המושלם.

דילוג לתוכן