גן אירועים בהרצליה

אם תמיד חלמתם על גן אירועים בהרצליה, תצטרכו להגשים את חלום החתונה שלכם באופן אחר. היות שבהרצליה וביישובים שסביבה אין גני אירועים, אנו מזמינים אתכם לחגוג אצלנו ב-me. Me הוא לופט חתונות, הממוקם בחלקה הצפוני של רעננה, הנמצאת בשכנות לעיר הרצליה. הלופט מוקף חלונות, מהם ניתן להשקיף על הנוף הכפרי של איזור השרון ויש לו מרפסת צמודה, המשקיפה אל חלקה הדרומי של רעננה. המרפסת מוקפת צמחייה וניחוח ההדרים הרענן האופף אותה מייצר תחושה של גן אירועים מרווח. ME הוא אחד מבין מספר גני אירועים בשרון, הוא מציעה לאורחים שלכם חוויה של ישכחו.

חתונה בהרצליה

כחלק מהחוויה הטבעית שאנו מציעים, אנו מציעים לכם תפריט מגוון ועשיר, ממנו תוכלו לבחור את המנות הרצויות לכם להגשה לאורחים שלכם, כשכולן מורכבות מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים בגישת farm to table. לצד האווירה הטבעית, אנו מציעים לכם ליהנות גם מקדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת מולטימדיה מתקדמת, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמשוכללות ביותר שיש כיום בשוק ובנוסף, גם מקרנים להקרנת מצגות אישיות בנקודות שונות בלופט לצפייה נוחה ומרווחת ולהנאת כלל משתתפי האירוע. אם אתם מחפשים מקומות לחתונה קטנה, בואו לבקר ב- ME.

אחד היתרונות הבולטים של עריכת חתונה ב-me למי שחלם על גן אירועים בהרצליה הוא, שב-me ניתן גם לערוך חתונות בחורף ולקיים גם את טקס החופה בפנים. הדבר נכון גם לגבי חתונות בקיץ, כאשר מזג האוויר הוא, חם, לח ולא נעים. במידה ומזג האוויר נעים ומאפשר זאת, ניתן לערוך את החופה גם בחוץ. כך לכל אחד ניתנת האפשרות לבחור האם להיות בחלל הפנימי או החיצוני בכל שלב של האירוע. אנו זמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ולהתרשם בעצמכם מהלופט ומהמרפסת המרווחת, המעניקה תחושה של אוויר צח ומרחבים פתוחים בין היתר, בזכות הנוף, הצמחייה ופינות הישיבה הפזורות בה.

דילוג לתוכן