חתונה קטנה בחורף

כדי לערוך חתונה קטנה בחורף צריך למצוא את המקום המתאים ו-me הוא המקום המושלם לכך! Me הוא לופט לחתונות קטנות החל מ-100 מוזמנים והוא מתאים לחתונות חורף בזכות האפשרות לערוך את שלב קבלת הפנים ואת טקס החופה בפנים. הלופט נמצא באיזור הבילוי הצעיר והתוסס של רעננה וממנו ניתן להשקיף אל השטחים החקלאיים והנוף הכפרי של רעננה והערים הסמוכות לה דרך החלונות המקיפים אותו. מהמרפסת המרווחת ניתן לצפות אל חלקה החדש והמתחדש של העיר וליהנות מהצמחייה ומריח ההדרים האופף אותה בכל ימות השנה.

הלופט מעוצב בסגנון מודרני והוא כולל פינות ישיבה נוחות ומעוצבות, מערכת מולטימדיה משוכללת עם מערכת תאורה והגברה מהמתקדמות ביותר, דלפקי הגשה מצופים שיש ועוד. במידה ותרצו להציג לאורחים שלכם מצגת אישית, תוכלו ליהנות מהמקרנים והמסכים הפזורים ברחבי הלופט ומאפשרים לכל אורח לצפות בהם בנוחות מרבית. כמו כן, אנו מציעים לכם תפריט עשיר, שהורכב על ידי השף שלנו, ממנו תוכלו לבחור את המנות הרצויות לכם להגשה במהלך האירוע שלכם. המזון המוגש אצלנו מורכב מחומרי גלם טריים ובאיכות ללא פשרות ואת זה תוכלו להרגיש כבר מהטעימה הראשונה.

הצוות המקצועי של me ישמח ללוות אתכם ולעזור לכם בכל שאלה ובכל שלב של תהליך הפקת החתונה במקצועיות רבה ומתוך ניסיון רב שנים, גם אם אתם מעוניינים בחתונה עד 150 איש או יותר. הליווי האישי כולל ייעוץ לקראת האירוע וכמו כן, גם נוכחות של מנהל אירוע במהלך החתונה עצמה, כדי לתת מענה מידי לכל צורך ובכל רגע. אתם מוזמנים לתאם אתנו סיור מקדים, במהלכו תוכלו להתרשם מהלופט ומהאווירה השוררת בו ולהבין כיצד ניתן לערוך אצלנו חתונה קטנה בחורף וליהנות מאווירה חמימה ונעימה, גם אם בחוץ קר וגשום.

דילוג לתוכן