גן אירועים מומלץ בשרון

אם אתם מחפשים גן אירועים מומלץ בשרון, הרשו לנו לחסוך לכם זמן וטרחה, מפני שבעוד שבאזור השרון ניתן למצוא אולמות אירועים רבים, גני אירועים אין בנמצא ולכן אנו מזמינים אתכם לחגוג ב-ME.

מיקום ואווירה

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של 100-400 משתתפים והאווירה שבו מזכירה מאוד את זו של גני אירועים. הלופט נמצא באזור הבילוי והעסקים התוסס של רעננה והנוף הנשקף מחלונותיו הוא הנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים. הלופט עצמו מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי, הכולל פינות ישיבה מעוצבות, שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש, קירות מעוטרים בסגנון מודרני ועוד. המרפסת המרווחת של הלופט מאובזרת גם היא בפינות ישיבה נוחות ובצמחייה טבעית וריחנית והנוף הנשקף ממנה הוא הנוף האורבני של חלקה הדרומי של העיר. גני אירועים מיוחדים נותנים חוויה אחרת לאורחים שלכם בזמן האירוע.

אירוע בר מצווה קטן

שדרוג האירוע

בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי או עסקי, אנו מציעים לכם תפריט עשיר ומגוון, שמנותיו מוכנות במקום לשמירה על טריות ואיכות חומרי הגלם, מהם הן מורכבות ובמידה רבה אנו גם מגישים לכם מאכלים בגישת farm to table. לצד התחושה הטבעית והמרווחת של ME, הדומה לזו של גן אירועים מומלץ בשרון, אנו מציעים לכם גם ליהנות מקדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת המולטימדיה החדשנית שלנו, בעזרתה תוכלו ליהנות ממערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר שיש לטכנולוגיה להציע לנו כיום ובנוסף, גם מספר מקרנים להקרנת מצגות וקליפים ולצפייה נוחה מכל רחבי הלופט.

כן כולל שירות

אנו ב-ME מאמינים במתן שירות אישי ואיכותי לחוגגים אצלנו ולכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו כבר משלבי תכנון האירוע ועד לסיומו. כמו כן, את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, שידאג להתנהלות התקינה של האירוע בזמן אמת.

 

דילוג לתוכן